Push START #88 - Fallout, Fallout nigdy si臋 nie zmienia ☢️馃く
W najnowszym odcinku podcastu "Push START" zag艂臋biamy si臋 w fascynuj膮cy 艣wiat marki Fallout. Przygotujcie si臋 na podr贸偶 przez postapokaliptyczne tereny, gdzie ludzko艣膰 stawia czo艂a skutkom globalnej wojny nuklearnej.
Rozpoczynamy od wprowadzenia do historii i genezy serii Fallout, si臋gaj膮c jej korzeni w pierwszej grze z 1997 roku. Opowiadamy o unikalnym klimacie retro-futurystycznym, kt贸ry wyr贸偶nia t臋 mark臋 spo艣r贸d innych postapokaliptycznych 艣wiat贸w gier komputerowych.
Czy Fallout nigdy si臋 nie zmienia? Przekonajcie si臋 sami, s艂uchaj膮c najnowszego odcinka "Push START"! 馃敟馃幃 #Fallout #Postapokalipsa #GryKomputerowe #Podcast
ROZDZIA艁Y:
00:00:00 - 00:00:15 INTRO
00:00:16 - 00:01:13 WST臉PNIACZEK
00:01:14 - 00:09:10 FALLOUT
00:57:55 - 00:58:06 OUTRO
ZAPRASZAM NA:
馃挰 www.pushstart.pl
馃摚 Discord: https://discord.gg/efFgJuJJ6A
馃挵 Patronite: https://patronite.pl/www.pushstart.pl
馃帣 Podcast Push START: youtube.com/@PodcastPushSTART
馃敭 Threads : @podcastpushstart
馃摳 Instagram : @podcastpushstart
馃摫 TikTok: @podcastpushstart
馃梼 Grupa Facebook : facebook.com/groups/1521376121384209
Wprowadzenie do marki Fallouta:
Historia 艢wiata Fallouta:
W 3 s艂owach… po wi臋cej odes艂anie od odcinka Super CHARGE #5 - FALLOUT W SKR脫CIE ☢️ Co warto wiedzie膰 !!
G艂贸wne gry serii:
Fallout (1997) Interplay Entertainment GURPS - w艂a艣ciciele zdenerwowani i wycofali licencj臋, wi臋c zacz臋li tworzy膰 w艂asny system RPG w 2 tygodnie i grali na nim po godzinach.
Fallout 2 (1998) Interplay Entertainment
Fallout 3 (2008) Bethesda Game Studios
Fallout: New Vegas (2010) Bethesda Game Studios
Fallout 4 (2015) Bethesda Game Studios
Fallout 76 (2018) Bethesda Game Studios
Poboczne gry i inne twory :
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (2001) Micro Forte
Fallout: Brotherhood of Steel (2004) Interplay Entertainment
Fallout Shelter (2015) Bethesda Softworks
Gry Planszowe
RPG na mechanice 2d20
Serial Fallout
Unikalny klimat i estetyka:
Om贸wienie charakterystycznych cech serii, w tym retro-futurystycznej estetyki, klimatu postapokaliptycznego i humorystycznego podej艣cia do narracji
Artdeco, lampy i atom. Brak mikroprocesora
Kontrowersje:
Wzmianka o kontrowersjach
Dziedzictwo i wp艂yw:
Podkre艣lenie wp艂ywu serii na kultur臋 popkulturow膮 oraz dziedzictwo, jakie pozostawi艂a dla przemys艂u gier wideo.
Podsumowanie:
Kr贸tka refleksja na temat znaczenia marki Fallout dla bran偶y gier komputerowych oraz dla fan贸w.