Continue 9# - Nie tylko Wiedźmin Remake ale też Thorgal i Pan Lodowego Ogrodu


W odcinku #9 "Nie tylko Wiedźmin Remake ale też Thorgal i Pan Lodowego ogrodu" analizujemy najnowsze doniesienia ze świata gier komputerowych. Rozmawiamy o pełnym remake'u Wiedźmina 1, nowych projektach studia Mighty Koi, takich jak Thorgal i Nocny Wędrowiec. Przygotuj się na gorące dyskusje i najświeższe informacje prosto z branży gier!

ROZDZIAŁY: 
00:00:00 - 00:00:15 INTRO 
00:00:16 - 00:02:07 WSTĘPNIACZEK 
00:02:08 - 00:09:44 WIEDŹMIN 1 REMAKE 
00:009:45 - 00:20:47 THORGAL I NOCNY WĘDROWIEC 
00:20:48 - 00:25:50 MOWA KOŃCOWA 
00:25:51 - 00:26:02 OUTRO

📢📢📢📢📢📢📢📢📢
ZAPRASZAM NA:
💬 www.pushstart.pl
📣 Discord: https://discord.gg/efFgJuJJ6A
💰 Patronite: https://patronite.pl/www.pushstart.pl
🎙 Podcast Push START: youtube.com/@PodcastPushSTART
🔮 Threads : @podcastpushstart
📸 Instagram : @podcastpushstart
📱 TikTok: @podcastpushstart
🗃 Grupa Facebook : facebook.com/groups/1521376121384209

























Wiedźmin 1 Remake



  • "Canis Majoris" to tak naprawdę pełny remake pierwszej odsłony Wiedźmina z 2007 roku.

  • Gra powstanie na silniku Unreal Engine 5

  • Remakiem zajmuje się polskie studio Fool's Theory, które składa się po części z weteranów, którzy współtworzyli gry z serii

  • Fool's Theory zostało założone przez Jakuba Rokosza, który pracował między innymi nad dwiema ostatnimi odsłonami serii Wiedźmin - pełnił rolę starszego projektanta misji. Inni byli pracownicy CD Projekt RED wchodzący w skład studia to Karolina Kuzia - także odpowiedzialna za projektowanie zadań w Wiedźminie 2 i Dzikim Gonie - oraz Bartosz Bigaj (programista rozgrywki w Wiedźminie 3) i Rafał Jarczewski (programista rozgrywki w Dzikim Gonie, który współpracował także przy niezależnej grze Hard West innego polskiego zespołu - Creative Forge).

  • Gra wyjdzie po premierze Wiedzmina 4 i będzie bazowała na rozwiązaniach z niego 

  • Otwarty świat 

  • wywalone to co należy wywalić, zostawione to co zostać powinno (spekulacje) 


Thorgal i Nocny Wędrowiec

  • Mighty Koi - Na ten moment finansujemy się ze środków własnych głównych udziałowców (każdy z nas ma inne, stabilne źródła dochodów) oraz pozyskanych już inwestorów prywatnych. W dalszym etapie planujemy sfinansować produkcję ze środków wydawców oraz partnerów zewnętrznych - niebawem pierwszych będziemy oficjalnie przedstawiać. Rozmawiamy także z inwestorami strategicznymi, ale ten proces wymaga jeszcze czasu, a my nie chcemy go na siłę przyspieszać. Partnerami Mighty Koi są takie firmy jak Mastercard, AMD, Nvidia, Fabryka Słów, Egmont. Studio nie jest powiązane z grupą PlayWay. Nie mamy też żadnego kapitałowego powiązania z polską branżą produkcji gier i zależy nam na zachowaniu tej niezależności. Aktualnie posiadamy tylko inwestorów prywatnych. 

  • Thorgal = Przygodowa gra akcji z elementami RPG, oparta na popularnej serii komiksów autorstwa Grzegorza Rosińskiego i Jeana Van Hamme’a. Pozwala nam wcielić się w tytułowego wikinga mierzącego się z ludźmi i bóstwami.

  • "Nocny Wędrowiec" jest połączeniem gatunków RPG i soulslike, charakteryzujący się unikalnymi rozwiązaniami i innowacyjnym podejściem do znanych i lubianych przez graczy mechanik. W grze wykorzystano konstrukcję poziomów znaną z gier z gatunku Metroidvania oraz system walki rodem z produkcji soulsborne'owych, który kładzie nacisk na dynamiczną, a zarazem taktyczną rozgrywkę.

  • Unreal Engine 5

  • twórcy posiłkują się także „sztuczną inteligencją” i techniką fotogrametrii.

  • budżet na obie gry to 40 milonów $ w tym kampania marketingowa

  • Data premiery ? Obie gry zapowiadane są na ps5 i Xbox S/X 

  •  Studio wciąż szuka wydawcy


trochę więcej wiemy o Thorgalu 

  • będzie grą AAA

AUTOR: https://chat.openai.com

Popularne posty z tego bloga

Continue #4 E3 bez TRZY i bez E

Super CHARGE #2 - na żywo z... Summer Game Fest 2023