Push START #80 - Z życia wzięte

W odcinku Push START #80 pt. "Z życia wzięte" skupimy się na fascynującym świecie gier obyczajowych. Ten gatunek gier, chociaż na pierwszy rzut oka może wydawać się nietypowy, zdobywa coraz większą popularność i przyciąga szeroką publiczność. W trakcie odcinka omówimy, dlaczego gry obyczajowe stały się tak popularne oraz jakie elementy czynią je wyjątkowymi.

ROZDZIAŁY: 00:00:00 - 00:00:15 INTRO 00:00:16 - 00:00:51 WSTĘPNIACZEK 00:00:52 - 00:11:07 KONTEKST 00:11:08 - 00:13:10 DEFINICJE 00:13:11 - 00:20:13 CO POWINNA ZAWIERAĆ RECENZJA ? 00:20:14 - 00:25:58 CZY SKALA OCEN NA SENS ? 00:25:29 - 00:32:57 CZY GRY 10/10 ISTNIEJĄ ? 00:32:58 - 00:40:24 O CO RECENZENCI MIELI BÓL DUPY ? 00:40:25 - 00:47:10 POCZĄTEK II REWULOUCJI GIERECZKOWEJ 00:47:11 - 00:47:26 MOWA KOŃCOWA 00:47:27 - 00:47:38 OUTRO
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
💬 www.pushstart.pl
📣 Discord: https://discord.gg/efFgJuJJ6A
💰 Dotacje: https://buycoffee.to/pushstart
🎙 Podcast Push START:
/ @podcastpushstart
 🔮 X : @PushSTARTpl
📸 Instagram : @podcastpushstart
📱 TikTok: @podcastpushstart
🗃 Grupa Facebook : facebook.com/groups/1521376121384209
🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻











Czyli gry obyczajowe, komu to potrzebne ?
Czemu to tak popularne ?
OBYCZAJOWY : opisujący codzienne życie i obyczaje jakiegoś środowiska
Emocjonalne zaangażowanie
Moralne dylematy
Kształtowanie relacji
Odczuwanie konsekwencji
Łączenie z rzeczywistością
Refleksja nad własnymi wyborami

Firewatch -

Zrealizowana w konwencji FPP niezależna gra przygodowa, będąca debiutem amerykańskiego studia Campo Santo.

Life Is Strange -

Opracowana przez znane z gry Remember Me francuskie studio DONTNOD epizodyczna gra przygodowa, wzorowana na produkcjach firmy Telltale Games. Jej bohaterką jest osiemnastoletnia Max Caulfield, która po latach powraca do rodzinnego miasteczka Arcadia Bay w Oregonie.

This War of Mine -

Nietypowa gra wojenna kładąca nacisk na aspekt survivalowy i inspirowana prawdziwymi historiami ludzi próbujących przetrwać wojnę. Autorem This War of Mine jest polskie studio 11 bit.

Coffe Talk-

Nietypowy przedstawiciel gier visual novel od niezależnego studia Toge Productions. W Coffee Talk jako pracownik kawiarni obsługujemy ludność alternatywnego miasta Seattle (obejmującą istoty znane z mitów i legend oraz kosmitów) i poznajemy historie kolejnych bohaterów.

As dusk falls - ,

As Dusk Falls to interaktywny dramat od niezależnego studia Interior/Night, które zostało założone przez współtwórczynię Heavy Rain. W grze poznajemy losy członków dwóch amerykańskich rodzin na przestrzeni 30 lat.

Heavy rain -

Heavy Rain to gra przygodowa utrzymana w konwencji interaktywnego thrillera, w której celem jest złapanie seryjnego mordercy. Za produkcję odpowiada studio Quantic Dream znane między innymi z Fahrenheit czy Detroit: Become Human.

Gone Home

Oryginalna eksploracyjna gra przygodowa FPP, utrzymana w konwencji dramatu obyczajowego.











AUTOR: https://chat.openai.com

Popularne posty z tego bloga

Continue #12 - Ubi na dno 📉 CDP do góry📈

Push reSTART #18 - Problem Trzech Kleksów

Critical Hit #6 - Inwestorzy nienawidzą @Arkadikuss