Omawiamy gra komputerowa o tytule "Atomic Heart". Jest to FPS, w którym gracz wciela się w tajnego agenta i musi zbadać sekretną placówkę, w której doszło do buntu maszyn. Celem jest zaprowadzenie w niej porządku i uniknięcie globalnej katastrofy. Gra powstaje w Rosji, a tworzy ją studio Mundfish, kierowane przez trzy osoby, w tym Roberta Bagratuina.
Poruszamy także poważne problemy związane z produkcją gry, w tym brak wiedzy kierownictwa o grach i tworzeniu gier, rotację pracowników, problemy z wypłacaniem pensji i brakiem praw deweloperów. Mówimy też o propagandzie sukcesu i sztucznie tworzonych zwiastunach. Studio dąż do ukrycia swojego pochodzenia, a gra być może używana jest jako narzędzie propagandy.
Podcast również omawia nieetyczne działania studia, takie jak sprzedawanie preorderów na grę, która jeszcze nie istniała, oraz imprezę promocyjną stylizowaną na czasy Związku Radzieckiego. Wojne na Ukrainie i wysiłki studia, aby ukryć swoje pochodzenie.
🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊
💬 www.pushstart.pl
📣 Discord: https://discord.com/invite/scDWPURq2T
💰 Dotacje: https://buycoffee.to/pushstart
🎙 Podcast Push START: youtube.com/@PodcastPushSTART
🔮 Twitter : @PushSTARTpl
📸 Instagram : @podcastpushstart
📱 TikTok: @podcastpushstart
🗃 Grupa Facebook : facebook.com/groups/1521376121384209
🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻







Ten  shooter z elementami RPG, którego akcja dzieje się w Związku Radzieckim, już od dłuższego czasu budzi wiele emocji i ciekawości w świecie gier. W dzisiejszym artykule, chcemy pokazać Wam, co wiemy o osobach, które stoją za jego powstaniem.

Chcielibyśmy przedstawić Wam trzy kluczowe osoby pracujące w studiu Mundfish - Roberta Bagratuina aka Maxim Zatsepin, Olega Gorodishenina i Artema Galeeva.

Robert Bagratuin, znany również jako Maxim Zatsepin, jest CEO studia Mundfish. Wcześniej pracował w mail.ru, co oznacza że miał bezpośrednią współpracę z rosyjskim rządem. Chociaż nie posiada on doświadczenia w branży gamedev, uważany jest za zdolnego marketera. Według niego wygląd gry jest najważniejszy i nie toleruje krytyki.

Oleg Gorodishenin to prawa ręka CEO. Choć posiada nieco doświadczenia w gamedevie, jego głównym zadaniem jest potakiwanie Bagratuinowi.

Artem Galeev natomiast jest pomysłodawcą gry i jedyną osobą, która wie dokładnie, czego chce w grze. Pracownicy studia twierdzą, że próbował on ulepszać grę.


Wiele osób jest zaniepokojonych, że studio stara się ukryć swoje pochodzenie i współpracę z rosyjskimi oligarchami. Wydanie oświadczenia o swoim pro-pokojowym nastawieniu nie jest wystarczające, aby zaspokoić obawy graczy. Muzyka Mikołaja Baskowa, która została wykorzystana w filmie z fragmentem rozgrywki, dodatkowo pogarsza sytuację.

Warto zwrócić uwagę na różnicę w informacjach na oficjalnej stronie studia w wersji angielskiej i rosyjskiej. Brak informacji o wielonarodowym składzie zespołu w wersji rosyjskiej jest niepokojący. Regularne usuwanie niewygodnych informacji ze strony jest sprzeczne z przejrzystością i uczciwością, które powinny być cechami dobrej praktyki biznesowej.

Zawsze ważne jest, aby gracze byli świadomi tego, z kim współpracują i jakie są ich wartości i priorytety. Studio Mundfish powinno wyjaśnić swoje powiązania i stanąć przed graczami z prawdą o swoich działaniach i intencjach. W ten sposób może zbudować zaufanie i przyciągnąć więcej graczy do swoich produktów.


ARTYKUŁ POWSTAŁ PRZY POMOCY  https://chat.openai.com

Popularne posty z tego bloga

Continue #4 E3 bez TRZY i bez E

Super CHARGE #2 - na żywo z... Summer Game Fest 2023